söndag, juni 17, 2012

Presenter och loppisfynd

Imorse när Tobbe kom hem från Tyskland firade vi hans hemkomst med kokos- och limepancakes, färska bär, honungsmango och Gossip girl. En bättre välkommen-hem-gest är svår att hitta! Som sig bör när ens partner åker långt, så hade han köpt en jättefin presentkorg till mig som innehöll en havtornstrio och söta marsipanägg! Till sig själv hade han köpt en platta öl och en flaska whiskey, som karlar gör.
Från vänster; Någon sorts gelé, väldigt gott te och marmeladgodisar, allt med smak av havtorn. Och så dom söta marsipanäggen! Man skulle väl kunna säga att han känner mig ganska bra, den där sambon jag har <3

Jag hade faktiskt en liten present till Tobbe också, eller tre egentligen. För ett tag sen köpte jag en träkatt på Emmaus för en femma, som jag tyckte var lite rolig. Tobbe hatar den som pesten och anklagar den stackars kraken för att vara en demonkatt. När jag sprang på tre likadana fast mindre på Saronkyrkan igår kunde jag liksom inte låta bli.
  Den största katten var den första jag köpte och går under namnet Sture. Dom tre mindre är som sagt från igår, men är ännu namnlösa.
 








Ni får en bild på klädhögen jag kom hem med igår också. 100 kr för allt kallar jag ett riktigt kap!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar