tisdag, augusti 17, 2010

Rulltårtskalas

Igår kalasade vi som sagt på rulltårta, fyra sorter till och med! Jag tänkte lägga upp ett av recepten nu ikväll, men tiden bara flyger förbi. Var på ett otroligt skönt Bodybalance pass tidigare ikväll, när jag kom hem laddade jag om med lite rulltårta. Tvättade lite, kollade på nyaste True Blood (världens bästa serie, alla kategorier!). Och nu är klockan 11. Bara sådär! Men jag tänkte iallafall visa några bilder, så lägger jag upp ett recept imorgon!

Uppdukat! Längst bak har vi en rulle med lemon curd och smörkräm, och mitt alldeles egna påhitt, Tiramisurullen! Längst fram har vi två klassiker, en med hallonsylt och smörkräm, och så en härlig Drömrulle!

Jag bänkade mig på balkongen för att njuta av den fina kvällen, och Mackan var nog allt lite sugen på mitt fat med godsaker!

Som tur var höll Erik ögonen på Mackan, väl gömd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar