måndag, augusti 02, 2010

En liten matsedel!

Som ni kanske märkt har det inte hänt så mycket här på en vecka. Men jag har som inte hunnit. Vi har haft finbesök från Blekinge, Storsjöyran har dragit förbi och jag har jobbat. Men nu har David åkt hem, yran är slut och vi jobbar vidare. Så man skulle väl kunna säga att vi är tillbaka i vardagen igen. Känns lite tråkigt egentligen, eftersom det har varit en riktigt rolig vecka! Så jag vill mest bara tacka "våran koreanska son" David, världens bästa Markus och alla andra inblandade för ett gäng riktigt roliga dagar!

Och så tänkte jag lägga upp en liten "matsedel" över veckan som gått, eller tips/inspiration om man så vill!


Risgratäng

Köttfärssås och spaghetti
Pasta Carbonara
Kycklingpirog
Nasi Goreng

(Och tack alla fina människor som tittar in trots dåliga uppdateringar på senaste tiden! Men som sagt, jag ska bättra mig!)

2 kommentarer:

  1. Tack min kära jämtländska familj för en oförglömlig vecka :)

    SvaraRadera
  2. Haha, det var ett nöje! Have fun in Americat Daaavid! :)

    SvaraRadera